14 april 2006

Framtidsrädsla

Åh fy, hoppas jag aldrig nånsin är såhär ensam och osynlig. Stackars kvinna, jag får en klump i magen av att hon fanns bland oöppnade julklappar också. :(

Poppar nu: Wojciech Kilar - "The Hunt Builds"

3 Åsikter

Blogger Sea-swallow-me:

åh fy usch, stackars kvinna!

16:45  
Anonymous Anonym:

fy-fan! hur kan man glöm,mas bort? vem var julklapparna ifrån? hade hon köpt dom till sig själv eller - annars borde ju ngt ringt & frågat om dem eller ngt? fyfan vad sorgligt, blir värre ju mer man tänker på det. :´(

22:00  
Blogger Anna Nio:

Andrea: Ja, jag vet, det är det jag också tänker. De som gav dem, sket de bara i henne totalt i tre år sen? Helt sick, jag ska fan köpa vänner på gamla dar ifall jag inte har några, så jag inte möglar bort i mitt vardagsrum. Stackars damen. :(

00:15  

Skicka en kommentar

<< Home