08 april 2006

Sluta jobba börja bloga!

Nu blogas det alldeles för lite i stugorna, jag behöver läsa nåt nytt varje dag, annars blir jag stirrig! Det är ett beroende, men ett väldigt trevligt beroende.

8 Åsikter

Blogger anna:

ja! jag kan gå in på de bloggar jag gillar om och om och om igen samma dag när jag har tråkigt, i jakt på en uppdatering, och jag blir lika besviken varje gång jag ser samma inlägg som sist :D

det sista minnet jag har av dig är nog från romo night, när de hade sommaröppet i den lilla fula skrubben längt upp på kåren. du hade vit catsuit och plastgevär. och en pojkvän som ogillade mig.
haha.
vilka tider :)

03:00  
Blogger Anna Nio:

Hahaha, det måste ha varit Christian, han är den enda jag kan komma på som skulle ogilla folk. Numera har jag en egen norrlänning istället, som man inte kan låta bli att älska. :D

Och jag är precis likadan, klickar om och om igen, säkert hundra gågner om dagen, för att få nåt nytt att läsa.

12:34  
Blogger myra:

Hahaha. Det är samma här, med klickandet alltså, men jag är ganska dålig på att uppdatera själv - antar att det är orken som tryter för det mesta, eller så händer det inte så mkt i mitt liv. Nåja, man får kanske försöka bättra sig ;)

12:54  
Anonymous Anonym:

Jag har funderat på att starta en, men jag orkar ju inte ens skriva helgondagbok nuförtiden, så jag vettifan.

15:39  
Blogger Anna Nio:

Myra: Men inte händer det nåt i mitt liv heller, man får ju ta det som kilar omkring i huvudet på en helt enkelt, hur ovärt det än må vara. :D

Far: Jag skulle läsa hela tiden, och kommentera som en tokig! :D

20:27  
Blogger anna:

åh, norrlänningar i mitt hjärta :D keep up the good work och behåll honom!

14:15  
Blogger Anna Nio:

Damn right I am! :D

14:59  
Blogger Anna Nio:

Elin: Hahaha, nä - jag och Anna hängde i samma synthkretsar här i stan då det begav sig, far är Martin som jag delade kollektiv med förut, och myra är en kamrat i Stockholm, som dessutom är tillsammans med en gammal killkompis. It all works out in the end. Du har ju en hel hög kompisar som kommenterar din blog, eller känner du inte dem?

11:16  

Skicka en kommentar

<< Home