07 april 2006

Big Friggin' Bother

Folk äcklar mig något oerhört. Ska vi inte bli av med sån här smörja till "underhållning" snart? Kan någon ta de här patetiska kändiswannebeursäkterna till människor på allvar? Jag mår illa. Jag förstår inte vitsen med att försöka leva ett relativt normalt 20-30årsliv under en period av max 100 dagar. För det är ju i princip så det blir - de hånglar, super, bråkar, super, skaffar vänner, super, blir ovänner, super, knullar, super, förlovar sig, super, gör slut, super, knullar någon annan, super, bråkar med några fler, super och sedan går de ut ur huset. Ungefär som de flesta gör under en tioårsperiod av sina liv i varje fall. Det vore kanske okej om de spontant bara dog när de gått ut också, som en tamagotchi eller någon annan irriterande fluga, men så är ju inte fallet. :P Jag är fruktansvärt less på väteperoxidbrudar med plastkroppar och attitydsproblem från helvetet. Vem vill ha dem? Kan de skyldiga vänligen hålla upp en hand så att de kan dömas till lämpligt straff? Kastrering och landsförvisning, till exempel. YACK, NEJ TACK!

2 Åsikter

Anonymous Anonym:

Fy faan. Tacka vet jag BB 2002. Kom tillbaka Benjy, allt är förlåtet!

12:34  
Blogger Anna Nio:

Ja! Visst gjorde de bort sig där med, men det var ändå begripliga saker. Plus att de fick festa till kanske tre-fyra gånger uner hela programseriens gång väl?

12:46  

Skicka en kommentar

<< Home