06 april 2006

HT06

6(6). Kvittens på anmälan till kurs

791109-XXXX ANNA NYQVIST

Här kan du kontrollera att din anmälan registrerades korrekt. Ifall du vill ändra något lämnar du bara en ny anmälan. Vill du kontrollera din anmälan klickar du på sökta alternativ.

Anmälan registrerades: kl.15:42, 2006-04-06 Blankettnummer: XXXXX

Anmälningsalternativets benämning

Kurs 1 Historia: Grundkurs
Reservalt till kurs 1 Idé- och lärdomshistoria: Grundkurs
Reservalt till kurs 1 Juridisk grundkurs

Kurs 2 Historia: Paleografi 1200- 1800
Reservalt till kurs 2 Idé- och lärdomshistoria: Grundkurs

Kurs 3 Idé- och lärdomshistoria: Grundkurs

Kurs 4 Juridisk grundkurs

---

Stämmer det här, tror ni? Jag vill alltså läsa Historia och Paleografi parallellt, eller Paleografi och Idé- och lärdomshistoria parallellt ifall jag inte kommer in på historian. Jag blir alltid så förvirrad när det gäller att fylla i de här blanketterna, i varje fall om man vill läsa saker samtidigt. :O Men nu har jag sökt i varje fall, så nu är det bara att hålla tummarna (i röven) som gäller för er allihop. DO IT! :D

Jag ska återinföra en av mina favoriter från Helgon-dagbokens tid:

Poppar nu: David Bowie - "Lady Grinning Soul"