03 april 2006

Gnäll

Jag har så jävla ont i huvudet. Jag har så jävla ont i huvudet varje dag. Fan också. Vet inte om det har med socker att göra eller inte, och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Fan också.

Och varje gång jag äter nåt med socker i (försöker hålla mig till en gång i veckan men det går bara inte, jag har usel självdisciplin), så får jag hjärtklappning och blir helt darrig. Ska det verkligen vara så? Jag menar, om det ska vara såhär så måste jag ju sluta helt, cold turkey. Jag vill inte! Jag vill inte ägna resten av livet åt att stirra mig blind på innehållsförteckningar och leva som en sockerallergiker. :(

Socker är det enda knark jag har, buhu. Ska man kanske bli suput istället? Nej, det är väl socker i öl? Skit också!

3 Åsikter

Blogger Anna Nio:

Ja alltså, lördagsgodis funkar inte så bra för mig, så jag får nog sluta helt ett tag. Fyfan. :(

21:40  
Anonymous Anonym:

men alltså - kan du inte maila en internetdoktor eller ngt? jag tycker det börjar låta lite väl. eller kanske snacka med ngn doktor du har angående dina magåkommor. jag tycker att det börjar låta extremt, detoxen har ju fan hållt på länge - du verkar så jävla påverkad av det att ngt låter skumt. kanske kolla vilka vitamintillskott som man bör ta om man ska lägga av med socker eller liknande, sådan där kan ju verkligen hjälpa?

20:24  
Blogger Anna Nio:

Ja, det kanske jag skulle göra. Får leta efter nån bra nätdoktor eller nån kostexpert. Tack Addi! :)

12:51  

Skicka en kommentar

<< Home