03 april 2006

Partikollen

Det här var ju skitbra! Jag som aldrig har en jävla aning om var jag står politiskt, tydligen är jag Centerpartist just nu, och i andra hand Folkpartist. :D
Testa själv (klicka på Partikollen).

---

Hahaha, min man har svarat ärligt på i princip alla frågor som fanns och han blir Vänsterpartist eller Miljöpartist med extremt hög marginal varje gång. Han gruffar på mig för att jag blir höger, men det kan ju inte jag hjälpa, jag svarar bara som jag tycker - skit samma vilken färg man bekänner så länge man svarar ärligt. Desutom måste vi bli olika, för det blir vi alltid, det är charmen med oss. :D

2 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Jag är också centerpartist enligt det där :D:D

NU MÅSTE VI RÖSTA PÅ CENTERN

12:02  
Blogger Anna Nio:

JA! :D

12:29  

Skicka en kommentar

<< Home