25 mars 2006

Type 0 Negative

Igår diskuterade jag och min man vad man skulle bli typecastad som, ifall man var skådis i Hollywood. Jag skulle förmodligen få vara antingen Den Knasiga Polaren (se exempelvis Phoebe i "Vänner"), eller Arg Lesbian/Vänsterradikal I Skola. :D Min man skulle troligen få vara Shifty Looking Guy istället. :D Vad skulle ni vara? Det svåra är att inte tänka på hur man ser sig själv, eller hur ens omgivning tänker - utan hur en stuffy castare i Amerikatt skulle tänka. :D

3 Åsikter

Blogger Sea-swallow-me:

Gud så svårt. Men jag tror att jag inte ens skulle få en karaktär. Typ statist. Eller?

14:49  
Blogger myra:

Haha, jag skulle nog också bli den där knasiga polaren, alt. den blyga mesen med fula glasögon. Men kanske om jag har tur skulle jag få vara den envisa, rödhåriga tjejen som är lite speciell/kulturell, dvs. i stort sett som den knasiga polaren :D

08:35  
Blogger Anna Nio:

Myra: Åh, ja du blir The Truly Rebellious Unique Girl förstås! :D

Tammie: Nej, du skulle vara Populära Tjejen eller Femme Fatale förstås! Det sistnämnda skulle Elin också vara, utan tvekan. :D

17:51  

Skicka en kommentar

<< Home