18 mars 2006

Trackslistan

Höger- eller vänsterhänt: Höger all the way.
Humör just nu: Koncentrerad. Behöver nåt att göra hela tiden för att få mig att sluta tänka på hur mycket snarr jag vill ha.
Favoritgodis: I resent that question!
Är det nåt du absolut inte äter: Ganska mycket.
Kläder just nu: Bästa jeansen, bästa vita linnet och en blårutig skjorta, samt fluffiga tofflor och allehanda underpersedlar.
Musik just nu: Johnny Cash!
Vad sa du senast: "Haha, vad fint, han pratar svenska, lyssna!"
Favorit-hangout: I min fåtölj, with my best gal by my side, eller my best guy.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Början av 1960-talet. Då var folk redigare och kläderna var fina.
Sommarplaner: Paris, jag vill jag vill.
Är du bra på matte: Verkligen inte.
Fisk eller badkruka: Har noll underhudsfett så jag badar sällan, men om jag gör det så kastar jag mig från bryggan utan att känna efter med tårna först!
Saft eller alkohol: Vatten.
Hur många kuddar sover du med: En enda. Och lite på Johan ibland.
Favoritväder: Sol, på våren eller hösten så det inte är så varmt, och med en mild behaglig lätt bris. Är jag inomhus så föredrar jag smattrande regn, underbart.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? En fräsig båt, en bra bok och solskyddsfaktor.
Spelar du nåt instrument: Försökte med piano som barn, men jag är hopplös på att göra olika saker med händerna samtidigt.
Morgon- eller nattmänniska: Kväll och natt.
Sparare eller slösare: Hopplös.
Vem är viktigast för dig: Vilken fråga! Mamma/Johan/Ella på delad förstaplats. De fyller olika behov i mitt hjärta.
Bästa film: "Brazil"
Tror på liv på andra planeter: Japp.
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp.
Älskar du henne/honom fortfarande: Jag älskar minnet.
Har du några homosexuella vänner: Nej. :(
Tror du på mirakel: Japp.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nix.
Ser du på kärleken som ett misstag: Eh?
Hur många barn vill du ha/har du?: Två eller tre. Vill jag ha alltså. :D
Bio eller promenad: Bio. Promenad till och från bion = perfa. :D
Är du kittlig: Usch ja. Ge fan i mig!
Snarkar du? Nix.
Stjärntecken? Skorpion.
Rädd för insekter? Livrädd för spindlar, alla andra insekter ogillar jag bara av princip.
Äckligaste insekten: Fågelspindlar. Fyy, känner hur jag måste se mig över axeln ifall det står en där bara jag tänker på dem.
Största svaghet: Socker/bristande kämparglöd.
Det här är jag bra på: Hitta borttappade saker hemma hos folk. Komma ihåg låtar och repliker.
Bästa bok? "Neverwhere" - Neil Gaiman.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hm, tankeläsning vore ball om man kunde styra det. Eller osynlighet, eller teleportering.
Chips, morötter eller godis? Lalalalla *blundar*.
Pizza eller hamburgare? Pizza, avskyr hamburgare.
Skriver du dagbok? Öh. :D
Har du nån flickvän/pojkvän? Boan/Ålen.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? (Igen) Ja, det hoppas jag.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, så gott det går med lata män i hemmet.
Gungar du på stolen? Icke.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaaa!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger. Jag är sär.
Hur många syskon har du? Ett enda.
Vad är du mest rädd för? Att få ett skitliv. Eller skitbarn.
Saltar du på maten? Bara på äggen, men där saltar jag desto mer också.
Gillar du att sjunga? Oh ja, men jag törs inte inför vem som helst.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Rörlig bild. Nåt skulle man ju gå.
Anser du att du är stark? Jag är nog tuffare än vad somliga tror.
Brukar du sola? Jag sitter med kors och vitlök i skuggan, jag.
Vad gör du om du får hicka? Hickar vidare tills det slutar.
Har du komplex och för vad? Ja.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget? Inget!
Har du en besatthet? Massor.

1 Åsikter

Blogger Anna Nio:

Ja, verkligen, fyfan. Livets roulette!

14:12  

Skicka en kommentar

<< Home