10 mars 2006

Candy Says

Himmel, så mycket fint det finns! Härifrån vill jag ha en rosa 50-talsklänning, ett par cerise slingback peep toe-skor, ett par krämvita 50-talspumps, och kanske en vintage aftonväska i svart spetsmönstring. För att inte tala om allt annat som jag rationaliserat bort på grund av pris, fel storlek eller att det helt enkelt redan var sålt. När ska jag nånsin ha råd med allt jag vill ha? Man undrar ju. Är det nån annan som är sugen på att beställa därifrån, så holler at me! Elin, måhända? ;)

Annat som man kan dö för är dessa (som inte ens går att beställa utanför UK!), de här sockersöta sakerna, eller för den fullständiga utlösningen: de här - i randigt, rutigt (som synes till vänster) eller prickigt! Min man sa att man nästan kunde tro att det var jag som designat den skon, så mycket jag är valet av mönster. Det är ju löjligt, det går inte att välja vilka man vill ha mest! Skjut mig omgående!

Totalt sett, om jag skulle köpa allt detta, inberäknat ett par av varje av de sistnämnda drömpumpsen förs
tås, så går det lös på inte mindre än *fanfar* 4 559,89 svenska kronor. Inte inberäknat fraktkostnader. Jag upprepar: skjut mig nu, tack.

Alla skotips kommer från Shoewawa!

3 Åsikter

Anonymous Anonym:

Oh, jisses! Du är inte ensam om att vilja ha saker därifrån. Tjuusigt, tjuusigt! (Annat än skinkvisarböxera det där du ;D )

Fast man får väl bara sitta och drömma antar jag :/

22:38  
Blogger Anna Nio:

Nu är dessutom de randiga och prickiga pumpsen redan slut, det är inte klokt så hemskt livet kan bli med en gång. :(

14:45  
Blogger Anna Nio:

Det finns så jävla många våriga skor som jag vill köpa just nu, kommer aldrig kunna köpa dem allihop, ANGST!

13:46  

Skicka en kommentar

<< Home