29 mars 2006

Envy Me

Idag har jag fått min första parfym. Man fick en parfym om man tecknade fortsatt prenumeration på Cosmo. Jag hade en provprenumeration på fyra nummer där tidigare, så jag tänkte WTFLOL och slog till på åtta nummer till. ;D Tidningen har jag inte fått än, och kommer den inte senast fredag tänker jag skriva och KLAGA. :D

Parfymen är i världens absolut minsta flarra, men den är fin och rosamönstrad och luktar lite gott. Eller ja, luktar man på flaskan luktar det ju sprit och skit, men på huden luktar den ganska fint.

Gucci Envy Me, min första parfym ever. Spännande!

1 Åsikter

Blogger Anna Nio:

Haha, I think not. :D Skulle aldrig lägga mer än absolut max en hundring på en sån sak, och för det får man inte mycket dofter vad jag vet. :D

11:51  

Skicka en kommentar

<< Home