21 april 2006

Konversation

Vi tittade på Sex & the City, där Carrie fått veta att Mr Big varit gift tidigare och flippar ur.

A: -Jag skulle också bli ganska sur om du berättade att du varit gift tidigare, nu liksom.
J: -Nu? Jaa.
J: -Har jag inte berättat om Katalina?
A: -Hahaha!
J: -Katalina var en bra kvinna.

Vid ett tidigare tillfälle har min man fått för sig att mina föräldrar heter Kenneth och Flora. Det är så roligt att jag nästan dör. :D Jag talade om för honom att han var suverän på att komma på roliga namn, då frågade han om han fick döpa våra barn. Jag sa blankt nej. Katalina, herregud. Sånt heter väl bara båtar, I hope? :D

2 Åsikter

Blogger myra:

HAHAHAHAHA, Kenneth och Flora jag dör!!!:D

14:38  
Blogger Anna Nio:

Hahahah, I know, det är så JÄVLA roligt!

15:16  

Skicka en kommentar

<< Home