20 april 2006

Anna-gram

Igår vid way-past-bedtime tramsade jag och min man i prat om namn, efternamn och namnbyten. Det fick mig att minnas dagarna då det fanns gott om anagramgeneratorer på nätet, those were the days! Det bästa jag fick ut av en svensk generator var Tysk Nia Vann, eller med mitt mellannamn inlagt: Elaka Nian Synten Voro. Detta var sensationellt bra anagram för en ung syntharbrud som jag, som dessutom älskar siffran nio. :D På den internationella fronten kallas jag helst Nasty Van Ink, vilket är way better than det med mellannamnet inkluderade Karate Nina Love Sonny, även fast det inte heller är illa pinkat.

Själv har jag, utan datorers hjälp, komponerat det enastående vackra anagramet Lökrosen Lid åt Ella, samt det ofattbart komplexa Inrista Johnson, sch! till Christian.

Jag vet att jag har talang, jag försöker att inte skryta med det. :D