16 april 2006

Öde

Vafan, alla jävlar är ju bortresta över påsk, ingen skriver nånting! Och Helgon funkar inte som det ska heller, ska man behöva umgås med folk på riktigt, vafalls? Nåja, min man och jag ska kolla igenom Hellraiser I-III (eller eventuellt fler om vi ids) ikväll, och får sällskap av Jocke också.

Fick veta att en gammal vän i Visby gift sig för ett tag sen, med samma flamma som han träffade när jag fortfarande bodde där. Minst sju år sedan alltså. Gud vad tiden går.

Jag hade verkligen inget intressant att skriva egentligen, running on empty.

Poppar nu: Evan - "Under Your Spell"

2 Åsikter

Anonymous Anonym:

Hej Lillskruttis, tänkte bara späda på att "alla" är bortresta: din besvansade bror har hört av sig från södra Frankrike. De har bränt sönder sig och har skoskav, vädret pendlar från snöstorm till sommarvärme (!) undrar om de har kläder till denna varierande väderlek... Själv håller jag på att boka hotell i Dubrovnik där vi kommer att fira Folkes 60-årsdag!!!
Puss i massor från den ömma

17:09  
Blogger Anna Nio:

Ojoj, nej, det kan jag inte tänka mig att de lyckats packa för att klara av, haha. :D Förhoppningsvis har de i varje fall långbrallor och stickade tröjor med sig, så vi slipper få hem ett par frostskadade, utmärglade dårar. :D

Skoj, skoj, jag vill också resa bort, kanske kan klämma in en Stockholmsresa under juni i varje fall, hoppas på det. Massa kramar tillbaka!

18:24  

Skicka en kommentar

<< Home