09 maj 2006

Candybar Dollmaker


Ja, okej, jag har ju givetvis sett den här Candybar Dollmaker tidigare, och jag har påbörjat Mig Själv Som Docka massor av gånger, men har alltid lagt ned för att det fanns alldeles för mycket att välja mellan. Men så blev jag inspirerad av Andreas fina självporträtt och samboporträtt att jag gjorde ett försök till. När man väl kommit igång är det svårt att sluta. I got a bit carried away, minst sagt. So without further ado, I bring you:

Jag och min man




Ålen och Far




Elin (med Dexter) och Christo (med Max)



Christian och Johan




Madde och Chrull



Jasmin och Marre



Andrea hade redan gjort sig själv så himla fint att det var meningslöst att försöka göra en egen variant, annars hade du med varit här, in the hall of fame, baby. :D

Poppar nu: Chet Baker - "This is Always"

---

Jag klistrar in Andreas egna alster av sig själv och sin man, så att det blir enhetligt (på Paddans egen inrådan dessutom). Read 'em and weap, så att säga:

Andrea och Pippi
















Poppar nu:
Chet Baker - "Time After Time"

15 Åsikter

Blogger andrea:

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

21:44  
Blogger andrea:

haha dom blev sketfina! jag & pippi sitter just nu & försöker göra kompisar, but DARN its hard! det roligaste vore om man gjorde alla & hade i sin bilddagbok, det är det vi jobbar på. ;D kanske snor dig, xtian & jasmin & ger dig cred för dem. alla blev bra! jas tyckte jag var svår & du klarade henne helt klart skitbra.

jag & pippi vill oxå vara med! :/ du får helt enkelt länka till min blog så folk kan se oss också - eller lägga in oss fast jag gjort dom! JAG ER YTANFÖR! ;D

21:50  
Blogger Anna Nio:

Men ni är ju länkade! Men okej, jag klistrar in er också då. Bilduppladdningen har varit skitseg idag dock, jävla skit-blogger. Tack för berömmet! :D La in Madde och Chrull nu också, de var svåra att få till eftersom det inte finns så jättemycket svarta stilrena kläder att välja mellan, men jag tycker de blev ganska lika ändå. :)

22:11  
Anonymous Anonym:

Shit, värsta fina!

22:48  
Blogger Anna Nio:

Tack Far! :D

22:51  
Blogger Anna Nio:

Elin: Åffkårs, m'dear! Ni har givna platser. :) Hittade lite musche till Christodockan till slut, men det fanns fan inte mycket i den vägen att välja mellan, haha. :D Tyckte det var roligt att det fanns två katter som var så lika både Dexter och Max också. :)

23:31  
Blogger karro:

åååh jag älskar den sidan. har gjort en maaaassa dockor! ska fasen följa ditt exempel och göra mina kompisar och mig själv! asbra ju! :D återigen härmar jag dig haha.

23:54  
Blogger Anna Nio:

Karro: Det är bara att härma på, du! :D Jag blir bara glad. :D

23:58  
Blogger Dallerberg:

damnit! Din docka av mig blev ju faktiskt jävligt mkt bättre än den jag försökte göra av mig själv igår :D

Synd att det bara finns smala dockor :D

09:53  
Blogger myra:

Gud vad fina de blev och lika! Jag vill också göra dockpr, eller så får du göra en åt mig :D

11:45  
Blogger karro:

vaar hittade du mustaschen?

12:11  
Blogger Anna Nio:

Marre: Oh, det var en komplimang. :D Haha, ja det är iaf dumt att man inte kan välja litegrann i längd och bredd och PATTSTORLEK och sånt. :D

Myra: Jag funderade på att göra dig och Micke, men då hade jag suttit hela dagen och lekt, så jag var tvungen att lägga ned. Kan göra er imorgon! ("I'll do you in the morning" - låter lagom snuskigt, höhö) :D

Karro: Under näsorna! Den sitter ihop med en näsa, fanns två stycken att välja på bara...

12:13  
Blogger anna:

jag snodde också! bloggande är en enda lång stöldräd :D
och att min dockröv är mindre än min riktiga är ju bara ett plus :D

14:56  
Blogger myra:

hahaha. Please do us in the morning! ;D

20:04  
Blogger Anna Nio:

Anna: Legitimerad onlinestöld is the new black. ;D

Myra: Den meningen har ett sånt schvung, har den inte? :D:D:D

00:27  

Skicka en kommentar

<< Home