05 september 2006

In sickness and in health

Min man och jag får alltid sympatismärtor för den andre, och vi turas om att ta hand om varandras krämpor. I söndags var Johan sjukt baksi, men inte jag, så jag tog hand om honom. Idag kommer utjämningen: jag är sjuk och mår grisdåligt, så Johan har handlat chips och snarr till mig. Puss.

Men bara för att jag är sjuk och tråkig så måste jag göra en lista medan jag väntar på att "Gilmore Girls" och "Idol" ska börja. Sjukdom när man inte orkar göra nåt annat än att stirra på TV sux ass.

Testet har jag korpat från Anna.

Vem är snyggast i kungafamiljen?
Men usch, vilken fråga. Som att nån av dem är snygg över huvud taget?
Vad hade du för storlek på studentmössan?
57, jag är en veritabel vattenskalle.
Favoritsysselsättning just nu?
Glanslösa blickar på TV:n.
Vad är du rädd för?
Livets potentiella kollaps och dagens ungdom. Bland annat.
Vilken kändis påminner du mest om?
Utseendemässigt? Förr var jag tydligen lik Tank Girl men nu vet jag inte. Gwen Stefani har jag fått höra flera gånger, vilket är toksmickrande man troligen bara är baserat på min klädstil.
Mest använda uttryck just nu?
"Zonkigt".
Har du gott bordsskick?
Jag rapar så det skallrar i rutorna.
Var på/i kroppen gör det ondast just nu?
ÖVERALLT! *snörvel*
Kliar det någonstans?
Nästan alltid. Undar om jag har skabb?
Vilka färger på kläder undviker du?
Pastell, beige, brun, lila, fula kombinationer, metallic, och gul (eftersom jag inte klär i det tyvärr).
När skaffade du mobiltelefon?
1997.
Vad är bäst på killen/tjejen?
Vad menas? Finast är helheten som gör honom till den han är.
Vem är den snyggaste du träffat/sett idag (obs IRL)?
Min man är alltid snyggast.
Vilken smak är det i din mun nu?
Sjukdom och tristess.
Har du något emot vegmat?
Nej tvärtom.
När ska du bli vegetarian?
När jag tycker det är moraliskt fel att äta kött, eller om det kommer fram odiskutabla fakta att det är helt fel för människans metabolism att äta kött.
Säg ett snyggt förnamn?
Det är inte en fråga, men okej: Milton (som ett par bekantas nykläckte son ska heta).
Tycker du om pandasminkningar du vet tjejer som är jättesvarta runt ögonen?
Panda is a no-no, men mycket svart kan vara snyggt på rätt sätt.
Vad tycker du om svensk hiphop idag?
Ulk.
Varför pratar man om vädret så ofta?
Gör man? Det är väl bara en klyscha.
Skulle du kunna döpa ett barn till ditt namn?
Det skulel bli så förvirrande, plus att det är jävligt tråkigt och egenkärt att göra så.
Om du fick hitta en sak som du tappat vilken skulle du hitta då?
Det finns säkert en massa men jag orkar inte tänka efter.

3 Åsikter

Blogger anna:

krya på dig :)

01:15  
Anonymous Anonym:

Vattenskalle my ass! Bror din hade minsann storlek 62 på sin studentmössa! :D

15:04  
Blogger Anna Nio:

Anna: Tack. :)

Bror: Du är vattnigare i skallen än mig, haha. :D

20:51  

Skicka en kommentar

<< Home