08 oktober 2006

Uäh

Jag borde skriva nåt här, men jag känner mig så håglös. Jag tycker alltid att man inte får respons när man skrivit nånting man själv tycker är bra eller intressant, men när man skriver nåt halvtrist blaj så gillar folk det. Hur tolkar man det?

Ja, ungefär så kreativ orkade jag vara just nu.

Etiketter:

4 Åsikter

Blogger karro:

i know the feeling.

men det kanske är för att när man läser något intressant vill man själv ha något intressant att säga om man ska kommentera? alltså, det kräver en större ansträngning än att kommentera något roligt/hjärndött.

jag vet inte... det känns som om att man nästan aldrig får kommentarer. lite trist. fast jag förstår samtidigt bristen på ork.

förresten så skriver du i princip alltid om intressanta saker, roliga såsom seriösa.

22:18  
Blogger anna:

håller med karro, det är enklare att kommentera nåt oseriöst eller roligt, det blir svårare när det är nåt viktigt ämne, nåt de har tänkt till på eller när den som skriver visar sig sårbar. då blir det svårt att få till nån bra kommentar, så jag skippar det ofta, även fast jag egentligen vill säga nåt.
dumt egentligen.

23:34  
Anonymous Anonym:

....fast du skriver väl inte enbart för kommentarerna? För isf kommer det att leda till att du skriver på tok för publikfriande och inställsamt bara för att få just kommentarer, och det är ju knappast bra...

Själv kan jag tycka att en hel del saker du skriver är jättebra, men att jag inte har något direkt att säga om dom. Visst, jag kan skriva, "Fan vad bra" Eller, "Yeah" eller något i den stilen, men att skriva sådant är för det mesta inte min grej.....:)

05:34  
Blogger Anna Nio:

Tack för de snälla orden peaps. :) Nej, jag skriver inte bara för komentarerna, men jag skulle å andra sidan inte skriva i en blogg om jag inte ville att folk skulle reagera på det jag skrev heller, right? Jag förstår hur ni menar med att man vill skriva "passande" svar dock.

Men jag kräver inte superinsiktsfulla kommentarer på varje inlägg heller, ofta räcker det med att veta att nån faktiskt läst och tagit till sig, så "Yeah" är inte så tokigt ändå. :)

08:59  

Skicka en kommentar

<< Home