28 september 2006

Käringa

Nu är jag officiellt tant. Jag provprenumererar på Hus & Hem. :D

Vilken pantertant är du? (Klicka på "Go Golden".)

6 Åsikter

Blogger anna:

åh the golden girls! :D:D jag blev sophia.

00:30  
Blogger Anna Nio:

Haha, Sophia är ju bäst. :D

01:14  
Anonymous Anonym:

Äh, i så fall har Mia varit tant länge, hon har prenumererat på alla de där inredningstidningarna känns det som...:)

12:18  
Blogger Anna Nio:

Erik: Hahaha, du är ihop med en kärring! ;D

14:55  
Blogger Dallerberg:

Jag blev också Dorothy! :D

Jag har faktiskt prenumererat på Året Runt :D:D Men det är nästan ett måste när man är spärrvakt, utan korsord dör man! :D

22:05  
Blogger Anna Nio:

Marre: Hahahaha, LOL@U! Året Runt än sjutusen resor mer tant än Hus & Hem i alla fall, hihi. :D Men jag fattar tidningsbehovet, jag blir nästan galen om jag inte har nån tidning med mig på mitt extrajobb (marknadsundersökningar via telefon), huu.

23:07  

Skicka en kommentar

<< Home