30 september 2006

Memory lane light

Åh, jag skulle så gärna vilja se de underbara reklamfilmerna som Expressens (var det väl?) TV-bilaga hade nånstans runt år 2000, de med de dansande hamstrarna, den pruttande plinthopparen, den finlandssvenska strutsen som jagade grisen och den sjungande fisken. Men jag kan inte hitta dem! En svart dag för internet. :(
Om nån annan hittar dem - GE MIG! Sitter och nynnar på fiskens fina sång: "Can I touch you Katarina? You are my vitamina... mmm." Hahaha, de var UNDERBARA, I tell you!

(Går-)dagens minnesvärda internetprylar:
Mr Nice!
Hampsterdance!
Ansiktsburk och Fiskpinne-låtarna!

3 Åsikter

Blogger karro:

haha jaaa jag älskade de reklamerna!

"luuugn lilla grisen, luuugn"

:D :D :D

13:14  
Blogger Anna Nio:

Och så var det så jävla skön musik, har för mig det var Herb Alpert i den med hamstrarna i alla fall, plus att teckningsstilen var störtskön. Saknad!

23:02  
Anonymous Anonym:

Här har du firren

http://www.youtube.com/watch?v=lzdtzpjxb2Q&feature=related

10:15  

Skicka en kommentar

<< Home