07 december 2006

Ms. Henderson presents


Anna Nykvist --


[noun]:

A hard-core grave robber


'How will you be defined in the dictionary?'

Etiketter:

6 Åsikter

Blogger Anna Nio:

Smoke 'em if you've got 'em! :D Grejen är att den gav olika resultat fast på samma namn. Jag fick det här först, men sen skulle jag backa och kolla nåt mer, och nästa gång jag skrev in mitt namn fick jag också det där med constantly high och en massa annat utöver det. Lite kasst tyvärr. :/

14:49  
Blogger Dallerberg:

Maria Dahlberg --
[adjective]:

Smelling like turnips at all times

15:57  
Blogger Anna Nio:

Marre: Hahahaha. :D

16:26  
Anonymous Anonym:

Erik Nykvist --
[noun]:

A human transformer (Robot in disguise)


Rätt mongo test egentligen, vad baserar den sitt svar på egentligen? :D

17:26  
Blogger Johan:

:'(

Johan Asplund --
[adjective]:

Similar to butter in texture and appearance

11:13  
Blogger Anna Nio:

Darling: Sweet, sweet butter of lööv. :>

12:31  

Skicka en kommentar

<< Home