03 december 2006

Vävd Hand

Igår såg vi Woven Hand live på Sticky. Biljetterna var dyra så jag var glad att jag fått min i födelsedagspresent av Ålen och Far.
Under konserten gav en okänd man mig en (oanvänd) öronpropp, vilket var mycket tacksamt för mina örons del. Jag fick även löjligt ont i ryggen av att stå upp så länge, men de var i varje fall hemskt bra. Jag önskar att man kunde få sitta ned på spelningar nuförtiden. I'd like that.

Annars hade jag sönder min favoritväska också, inte koolt. Jag pressade ned alldeles för mycket stuff i den och fick slita och dra i dragkedjan. Plötsligt fick jag igen den, men själva pluppen som man drar i, den som håller ihop "kedjorna", fortsatte att rutscha på utanför väskan. Detta resulterade i 1) en trasig dragkedja, och 2) en fullständigt utslagen öl. Crap. Tur att jag fick köpt en fin bandtröja åtminstonde.

Såhär trevligt hade jag och Sara igår. :D

Etiketter: ,