01 december 2006

Det är inte snön som faller

På uppdrag av min man lägger jag upp en julklappslista. Förvisso är det nog redan för sent för hans del, det lät som att han köpt fördigt saker redan. Men men, man vet aldrig. :)
Alla kategorier är utan inbördes ordning.

Böcker:
Till att börja med finns det ju den sjukt långa bokönskelistan jag la upp för ett tag sedan, som också kan kompletteras med följande. Från den gamla listan har jag redan fått "Black Bart Roberts, the Greatest Pirate of Them All" - Terry Breverton.

"To Kill a Mockingbird" - Lee Harper
"Hemliga Pappan" - Andreas Ekström
"Värsta Pappan!" - Ronny Olovsson
"Saker jag inte förstår - och personer jag inte gillar" - Lena Sundström
"Sex överallt, typ" - Lotta Löfgren-Mårtenson & Sven-Axel Månsson
"Touching From a Distance" - Ian och Deborah Curtis
"Vill ha mer: Om barn, tid och konsumtion" - Katarina Bjärvall
"Confessions of an Heiress" - Paris Hilton
"Thank you for Smoking" - Christopher Buckley
"Slow - Lev Livet Långsamt" - Carl Honoré
"20th Century Ghosts" - Joe Hill
"Förklädd till man: En kvinnas studie av männens värld" - Norah Vincent
"Mediated" - Thomas de Zengotita

Film:
Det här skulle bli en oändlig post om jag verkligen tänkte efter, så jag försöker slänga in de som ligger närmast till hands just nu istället.
"Pirates of the Caribbean: Dead Mans' Chest"
"UHF"
"Shogun"-box
"Twin Peaks" - säsong 2-box
"Walk the Line" (trippel-utgåvan)
"She's Out of Control (Håll Tassarna Borta Från Min Dotter)"
"Twelve Angry Men"
Kubrick-boxen
Tati-boxen

Tröjor:
Någon av karaktärerna från "Preacher", helst Cassidy. :D
"Jem & The Holograms"!
Tröjor från Johnnycash.com (Den här, den här, den här och den här. Eller åh, typ alla!)
Tygmärke (- " -), "Johnny Cash" med vingar runt namnet
Guns n' Roses-tröja med dödskallen i hög hatt, det klassiska trycket som jag aldrig hittar, damnit!

Övrigt:
Digitalkamera, PUH-LEASE!
Laserskrivare i litet format.

Ja, sen finns det säkert sjuttioelva andra saker jag vill ha, men jag orkar inte tänka efter mer. Man blir bara ledsen när man börjar önska sig saker som man vet att man omöjligt kan få ändå.

Nu är det Idolfinal, iiih!

Etiketter: ,

1 Åsikter

Anonymous Anonym:

åååh jag äääälskar jem!

20:23  

Skicka en kommentar

<< Home