26 november 2006

Hjärndöd

Det här har jag gjort förut, men jag är så hjärnslö att jag inte orkar skriva nåt på riktigt. Alltså gör jag om det.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Synen på drivkrafterna i Sovjets politik är inte i lika hög grad särskiljande".

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingentinget.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Project Runway.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
Fem? (17.10, nära nog.)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ett tråkigt program på TV3.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
11.45 ungefär. Jag gick med tusen kilo bagage från spårvagnen.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Project Runway.

8. Vad har du på dig?
Morgonrock, strumpor och tofflor.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag har inte sovit nåt i natt, jag sov på tåget och sen när jag kom hem, men jag drömde nog inget då.

10. När skrattade du senast?
Runt 07 imorse.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massor av hyllor med böcker och pärmar på, foton på nära och kära.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag har varit en zombie på sistonde.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning?

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
"Cashback".

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Köpa mig skuldfri, resor till vackra städer, en miljöbil.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Nä.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Frönändra/nerskala konsumtionssamhället.

18. Tycker du om att dansa?
Oui.

19. George Bush?
Nej tack.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Varsitt namn.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nä.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Vafan gör DU här?"

Etiketter:

1 Åsikter

Blogger karro:

je snor. :P

22:30  

Skicka en kommentar

<< Home