17 november 2006

Planer

Hum, nu ska vi se. Imorgon kväll efter filmerna ska jag på Stomp It med Andrea, Ambra, Ida och säkerligen fler människor jag både känner och inte känner. På söndag kväll (19e) ska jag eventuellt hänga med Jasmin och på tisdag (21a) dag (12-18) har jag lovat bort mig till Marre. Nästa lördagkväll (25e) ska jag försöka orka med en födelsedagsfest hos Andrea också. Är det nån mer som vill tjinga lite tidsluckor? Jag ska äta middag med Madde nån dag men vet inte när än, och sen ska jag såklart hänga med mitt värdpar Martin och Emelie så mycket som möjligt också, samt träffa min mor och min bror. Ett museiebesök med Carro var det tal om också, ingen aning om när det kan funka just nu. Har jag glömt nån planering nu? Hojta till i så fall.

Måndag 20e före halv tre och efter 20.00 kan jag hitta på nåt, liksom onsdag 22a fram till fyra och torsdag (23e) förmiddag samt middagstid (16-19). Fredag 24e vore fint med en lunchdejt mellan 12 och 14, och kvällen efter 21 är också sprillans ledig. Sen funkar väl sena kvällar om nån vill gå ut och ta en öl eller två i princip vilken kväll som helst utom de jag räknat upp som bokade. :) Sen kan man såklart haka på för det mesta inbokade också, bara man är trevlig och rumsren. :D

Och eftersom jag tar för givet att ingen minns vilka tider jag är på bio så kan ni kolla upp det igen här. :D

Etiketter:

3 Åsikter

Blogger karro:

oh ha det så roligt på filmfestivalen. :D

00:51  
Anonymous Anonym:

Nämen, är du här nu?!?!

18:13  
Blogger Anna Nio:

Tack tack, hittills har jag det bra som fan i alla fall. :D

Yes madame, I am here! :D

19:26  

Skicka en kommentar

<< Home