13 november 2006

Minnesluckor

Det är grymt störande att jag jämt kommer att tänka på en massa intressanta saker när jag åker kollektivtrafik, eller ligger i sängen och egentligen ska sova. Då rullar det på i huvet, nästan så att man hade kunnat skriva ned det exakt som det kommer utan att ändra nåt. Men inte fan kommer jag ihåg det när jag sitter här. I suck. Hur galen verkar man om man sitter med en liten bandspelare och viskar i den när man åker spårvagn? :D

4 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Sådär är jag också! Skitjobbigt. Min blog skulle kunna vara den mest intressanta och häftiga bloggen i VÄRLDEN om jag kom ihåg allt jag funderar på när jag jobbar/ska sova! Taskigt :/

11:00  
Blogger Anna Nio:

Men du skulle ju faktiskt kunna sitta med en bandspelare i din hyttt! Do it! :D

11:50  
Anonymous Anonym:

Diane är visserligen ett beprövat demenshjälpmedel för snygga agenter men om man försöker smälta in mer i Göteborg just, kanske en vanlig liten skrivbok kan vara något ;D

18:18  
Blogger Anna Nio:

Lina: Haha, jo, fast jag skriver alltid tusen gånger långsammare än jag tänker, särskilt när det gäller handskrift (du skulle se mina föreläsningsantecknigar, ser ut som sanskrit typ), men jag kanske kan försöka i alla fall. :D

13:35  

Skicka en kommentar

<< Home