10 november 2006

Jag är trött på:

• Folk som inte svarar på direkta frågor i textform.
• Folk som inte ger respons på eller tackar för beröm och snälla ord.
• Min egen otillräcklighet.
• Otur.
• Kompisar som hittar bättre vänner och bara dumpar andra polare för detta.
• Finnar. Ska de aldrig försvinna?
• Salstentor. A plauge on them.
• Min onda axel.
• Skitprogram på TV.
• Kalla skor.
• Att plugga.
• Att det är så jävla kallt i vår lägenhet såhär års.

Etiketter:

5 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Vår lägenhet är också jättekall. Man får lov att ha rejäla tofflor och varm morgonrock, annars måste mna ju gå runt med KLÄDER hemma! Och det går ju inte!

00:23  
Blogger Anna Nio:

Jag måste ibland ha kläder OCH morgonrock, ÖVER kläderna. Det är riktigt illa. :P

00:50  
Anonymous Anonym:

jag kan vara dålig på att visa uppskattning för beröm och snälla ord som du så ofta ger. ska försöka visa hur glad jag faktiskt blir lite bättre :)
here goes: det är lite lustigt att vi bodde i samma stad och gick på samma klubbar i flera år, men inte pratade med varandra förutom ett kort hej om ens det. och nu när vi bor massa mil ifrån så är du den som är mest flitig på att kommentera min blogg, och jag älskar att läsa här hos dig, dina tankar och vardagsfunderingar.
du verkar vara en så fin tjej anna och jag är ledsen att vi inte lärde känna varandra nere i göteborg, men jag är glad att vi är bloggkompisar, du gör mig ofta glad!
kram :)


här är det också rysligt kallt, tror hyresvärden snålar för elementen går inte att höja och jag sitter jämt och huttrar under en filt. :(

11:27  
Blogger Anna Nio:

Ååh vilken fin kommentar, tack snälla fina du. :) Jag tycker också såhär i retrospekt att det är synd att vi inte lärde känna varandra mer när det begav sig, men det är tur att vi har hittat varandras bloggar i alla fall. :) Jag gillar att läsa din blogg väldigt mycket också, det är nog den jag hoppas mest på att den ska vara uppdaterad varje gång jag klickar i min lilla länklista. :D Stor kram!

Ja det är samma här, en nackdel med att bo i hyrserätt kanske. Vi har funderat på att köpa värmeelement och ställa ut faktiskt. Tycker det är kass att man inte ens KAN höja elementen, jag skulle gärna betala mer i el bara jag slapp frysa. :(

12:12  
Anonymous Anonym:

Jag blir självklart också väldigt glad för fina kommentarer vilka värmer ngt enormt, men jag är kanske lite dålig på att svara ibland för jag glömmer bort, (demens light?). Jag vill formulera mig bra och skjuter på att svara och så faller det undan i glömska, tyvärr.

Finnar ogillar jag också, jag fattar inte att jag fortf. får en massa. kanske är det barnen (tonåringarna) i oss som spökar, så unga till sinnet vi är ;D

12:47  

Skicka en kommentar

<< Home