07 november 2006

Jaaa!

Nu har vi ett helt färdigmålat och färdigtapetserat vardagsrum, FINALLY. Helt sjukt fint är det faktiskt, det säger jag utan att känna mig skrytsam. Jag gråter av lycka inombords. Ska försöka ordna bilder! Det bästa är att hela rummet får ett så vansinningt mycket varmare ton, allt känns mycket trevligare och skönare nu, och alla blommorna ser tusen gånger grönare ut mot den milda grönbeige palmmönstrade väggen. Inredning är bättre än sex, bättre än godis, bättre än LIVET SJÄLVT! Nåja, men glad blir jag i varje fall.

Och imorgon ankommer en Ikealeverans av ett styck stiligt, retrofuturistiskt, vitt bord med dito stolar fast i kitschigt grönt, samt ännu ett svartbrunt skrivbord till vår hemmakontorsmiljö. Mys. Pengar köper lycka, oh yeah.


Etiketter:

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

åh spännande! ska bli kul att få se bilder :)

10:13  
Blogger karro:

jaa ta kort på tapeterna!

19:08  
Blogger Dallerberg:

Oh! den där stolen har vi också! Fast bara en, i hallen. Skitsnygg! samma färg också :D

10:43  
Blogger Anna Nio:

Jag ska vigga fram en kamera på nåt vänster, det måste jag!

Marre: Jaa, de är skitfina! :D

19:14  

Skicka en kommentar

<< Home