02 november 2006

One tiny detail

Jävla skit, dumma jag, dumma video, dumma TV4, dumma "Medium". Jag jobbade ikväll och programmerade duktigt videon att spela in kvällens avsnitt av "Medium" innan jag gick till jobbet. Fast jag glömde sätta i ett band. Och TV4 har inte godheten att köra repriser, like, ever, utom av Idol och på sin filmkanal som bara verkar visa precis samma skit hela tiden. Tur jag slipper den. Har inte TV4 fått delusions of grandeur förresten? Hur många kanaler har de nu egentligen? Idioter. Och jag som älskar familjen Dubois, fuck.

Etiketter:

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

eftersom det sällan står på fyran vilken säsong och avsnitt det är, så kan du gå in på www.tv.com.
http://www.tv.com/medium/show/22414/episode_listings.html?om_act=convert&om_clk=tabssh&tag=tabs;episodes
du får nog läsa klicka på lite olika avsnitt och säsonger och klura ut vilket avsnitt du missat (det tv4 kallar en säsong, och det som är en verkling säsong för serien är inte alltid samma, så det kan bara lite förvirrande)
när du hittat rätt så laddar du ner, eller om du inte kan ber din man. jag misstänker att han är datanördig nog för att kunna sånt :D

05:43  
Anonymous Anonym:

jaha, den länken syntes inte helt :(
http://www.tv.com/medium/show/22414/
episode_listings.html?om_act=convert&om
_clk=tabssh&tag=tabs;episodes
(sätt bara ihop) eller sök dig själv fram på sidan :)

05:45  
Blogger carcerii:

Du vet om att medium även sänds på tv4+ va? :) Såg två avsnitt igår tack vare det :]

09:05  
Blogger Anna Nio:

Anna: Ja, jag får ladda ned det förstås, tänkte inte på det. :) Det går att HTML-koda länkar i kommentarerna har jag upptäckt! Kolla hur en länk ser ut i "edit html" så kan du nog kunna bygga ihop det (det går ju inte att skriva ut eftersom det inte kommer synas...). Superskönt att slippa hacka upp länkarna mer.

Madde: Ja, fast vi har inte TV4+ längre, det försvann sist vi gjorde en kanalsökning. :/

10:23  

Skicka en kommentar

<< Home