29 oktober 2006

Humdidum

Coppat av Karro:

Svart eller vitt? Svart/vitt i kombo.
Mjukt eller hårt? Mjukt låter trevligare i allmänhet, men hårda presenter är bättre.
Homo eller hetero? Jag gillar att bägge finns.
Höger eller vänster? Right.
Stor eller liten? Liten.
Göteborg eller Stockholm? Göteborg förstås!
Landet eller storstan? Stan, på landet finns det för mycket insekter och för lite bredband. :D
Kram eller puss? Kram, för det kan man få av fler människor.
Hyrfilm eller bio? Hyrfilm för att slippa alla mobilpratande, skrikande idioter, utom då det gäller filmfestival och Cinemateket, då är det bio som är bäst, och publiken på såna tillställningar äger.
Piggt eller opiggt? Piggt hade varit trevligt men pratar vi om mig här så är det opiggt (even though it's hardly a word).
Pasta eller potatis? Fullkornspasta!
Is- eller mjukglass? Mjukglass med karamellströssel, åhåhå.
Natt eller dag? Jag jobbar på att bli mer dag.
Marsvin eller hamster? Kålsupare, I don't care.
Rakad eller orakad? Orakad.
Biffig eller slank? Slank, biffigt är hemskt.
Popsnöre eller sportfåne? Men gud, popsnöre föstås. :D
Peter Stormare eller Peter Jihde? KONSTANTIN. :D
Kaffe eller te? Vatten.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Se filmen och kvida av elakt skratt åt det mesta, som att de ska CHECKA IN på festivalen till exempel. :D
Bakispizza eller bakischirre? Chippa!
Plastbestick eller plastbröst? Bestick, tack.
7-eleven eller Pressbyrån? Spelar ingen som helst roll.
Yngre eller äldre? Äldre.
Lång eller kort? Lång, det har jag alltid velat vara själv.
Är du bra på att lösa konflikter eller är du konflikträdd? Både och.
Är du svartsjuk? Ganska lagom.
Vad har du gjort idag? Vaknat, tvättat ansiktet, slagit på datorn och småpratat med Johan.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Jag tycker att kyrkans roll i det hela borde avvecklas helt, men jag tycker att alla oavsett sexuell läggning ska få vigas på samma villkor.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Bokmärke, utom i kursböcker.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Nja, när det filmatiseras böcker är risken att det blir uselt så överhängande att jag helst vill att man lämnar mina favoritböcker ifred.
Tycker du om stearinljus? Sure.
Använder du hårbalsam? Jo, men gud vet varför.
Vilken färg har din tandborste? Vit med turkos ring i botten.
Har du någon skrivare? Tyvärr inte. :(
Har du någon scanner? Njet.
Vad har du för väckarklocka? Mobilen.
Använder du hudlotion? På vintern för att jag måste.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Usch, lakrits är djävulens redskap.
Äpple eller Päron? Päron.
När klippte du dig senast? Hos en frisör var det säkert ett par år sen, själv klippte jag topparna för nån vecka sen.
Vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson piece of shit.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Reda.
Har du överkast på sängen? Icke.
Har du blivit sövd någon gång? Flera gånger.
Lever din mormor? Nä. :(
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Ingenting, det är söndag förmiddag. Jag borde göra det här!
Använder du morgonrock? Alltid (just nu!).
Beskriv din humor: Felroad med inslag av ironi och stor fantasi.

Etiketter:

2 Åsikter

Blogger anna:

mmm, saltlakrits som är så gott! det ska svida till i munnen så man vet att man lever :D

07:01  
Blogger Anna Nio:

Bläää! :O

10:50  

Skicka en kommentar

<< Home