24 oktober 2006

Death is my dancing partner

Det kliar i tatueringen, den läker som den ska, och skorpan flagar undan för undan. Jag har dessutom upptäckt att man kan få döden att dansa en lustiger dans om man wigglar med huden och underhudsfettet i underarmen. Värt. :D

På fredag morgon har jag min första historietenta. Det finns inte en chans att jag klarar av den. Jag tragglar på med böckerna ändå. Jävla salstentor, kan de inte förbjudas? Vi har ju ändå fått en uppenbart självcentrerad regering, de kanske kan gå med på att driva igenom några egoistiska krav från fotfolket?

Etiketter: , ,

4 Åsikter

Blogger myra:

Grattis till tatueringen! Önskar jag finge ta mig en dans med herr skelett ngn gg, slå klackarna i taket osv! :D

Lycka till med tenterandet förresten! Hoppas det går som en dans (dans på arm kanske).

Kram!

21:57  
Blogger Anna Nio:

Hoho, om tentamen icke föranleder dans så får man ta dansen i egna händer (och armar). ;D Tack sweetie, bara du ser till att vara i hufvudstaden under SFF så ska vi nog slå till med både klackar och kramar hoppas jag. :)

22:15  
Blogger Dallerberg:

Men fan jag vill OCKSÅ TATUERA MIG!!!!!!!!!!!!!! :(((( men jag vet inte vad jag ska ha :(

11:45  
Blogger Anna Nio:

Marre: Vi kan spåna idéer när jag kommer och hälsar på! :)

Ålen: Jopp, det stämmer bra. Tack så mycket, det kommer behövas. :O

13:00  

Skicka en kommentar

<< Home