22 oktober 2006

Face/Off

Anna har besvarat frågan "Vilka tio personer skulle du vilja byta utseende med?". Själv kommer jag faktiskt inte på tio kvinns, och dessutom är jag inte säker på att jag skulle vilja byta helt och hållet. Jag gillar mig själv ändå, fast jag inte är lika snygg som följande damer. Dessutom är en del av dem extra snygga för att jag gillar deras prestationer och/eller personliga uttalanden. Jag är en sån sucker för insidan.

Jag har valt några män också, istället för tio bruttor, för om världen är så krejsy att man kan byta utseende, med varann, så kan man säkert byta kön en liten stund också. I'd like that, det vore ball. :D

Scarlett JohanssonGwen StefaniNicole KidmanIzabella ScorupcoWinona Ryder (i sin glansperiod)Ingrid Bergman (i sin ungdom)Johnny DeppMarlon Brando (i sin ungdom)Gary Oldman
Jake Gyllenhaal

Etiketter:

4 Åsikter

Blogger anna:

åh bra idé, jag har så mycket tid nu, så jag måste nog också göra några män som jag kan tänka mig att byta med. hihi ;D

17:54  
Blogger Anna Nio:

Haha, gött. DO IT! :D

20:47  
Blogger Dallerberg:

Jag skulle vilja spöa Jake Gyllenhaal sönder och samman så byt inte med honom snälla! Jag vill ju inte slå dig :D

Det är någonting med hans utseende som provocerar mig något fruktansvärt :D

00:01  
Blogger Anna Nio:

Marre: Åh nej, jag som verkligen älskar hans ansikte. :D Det är just för att det inte är ett klassiskt bildskönt ansikte, lite skevt leende, udda ögon som gör det. Ja, jag faller för sånt ju. I verkligheten är det oftast quirky killar jag trillar dit på, men om jag faller för en normalt snygg karl IRL är det oftast en SJUKT snygg sådan också. Konstiga extremer jag rör mig mellan egentligen. :)

Men jag accepterar helt den där känslan av att vilja kötta ned nån bara för hur denne ser ut (även fast jag inte fattar var man får den ifrån), så känner jag med till exempel Chloë Sevigny, fy faaan sicken mara! :O

00:16  

Skicka en kommentar

<< Home