20 oktober 2006

Död'n

Det här är till alla mina fans i Märsta! Det är DÖD'N!
Skakig mobilbild, men det är allt som finns att tillgå just nu, aight?

Etiketter:

4 Åsikter

Blogger chandra:

Dear Anna,

randomly browsing blogs i came across yours. how i wish your post carried english translation....

come lets meet at :

chandrasart.blogspot.com

warm wishes

chandra

22:21  
Blogger anna:

ooh meget tjewsigt!

01:25  
Blogger Dallerberg:

Åh jag måste också tatuera mig mer! vad fint! men jag ser inte vilken kroppsdel det är? :D konstig vinkel :D

03:08  
Blogger Anna Nio:

Jag vet inte om det första inlägget är ett skämt här eller ej. En konstintresserad indier som vill prata med mig? :D

Men tack så mycket, ni andra. :D Det är mitt KÖN, Marre! Nä, det är min underarm. :)

11:13  

Skicka en kommentar

<< Home