22 oktober 2006

The blush came easily to your face

Dagens låt: "Story and Pictures" med underbara underbara underbara Woven Hand. Höstmysigt och skön-deppigt så det förslår. Hela den självbetitlade skivan är för övrigt grym.

Etiketter:

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

Ah, fint att du också upptäckt dom... De spelar på sticky typ 2a eller 3e dec, jag och Sara ska dit!

22:17  
Blogger Anna Nio:

Jo, men det gjorde jag ju redan när du spelade dem i kollektivet för massa år sen. Det råkade bara vara så att just idag ville jag höra på dem extra mycket. :) (Väldigt bra plugg-musik också, för övrigt.)

Oh, det vore nåt att se, jag har ingen aning om jag har stålar då, men jag hoppas det. Påminn mig när det är lite närmare till december igen. :)

22:39  
Anonymous Anonym:

Ah, maybe so.. Allt flyter samman, det är svårt att veta när man började lyssna på nåt och vem man spelat saker för, håhåjaja, en jävla gubbe är vad man är!

Ska säga till när det närmar sig.. 240 jävla spänn går det ju åp tyvärr, men jag tänkte inte missa det den här gången också!

23:07  
Blogger Anna Nio:

Ja, gubbstrutt, glöm inte käppen och hörapparaten innan konserten då! Hubba, så dyrt? jag får ta en funderare då, det är väldigt mycket pengar för min tunna plånbok.

23:26  

Skicka en kommentar

<< Home