24 oktober 2006

Nätshopping light

Threadless har $10 sale på nästan alla sina tröjor i två dagar, så jag tog mig i kragen och hostade upp 209:- inklusive frakt för följande lysande (varav skeletten faktiskt lyser i mörkret på riktigt!) tryck. Jag hoppas vi har råd med detta, annars får jag skämmas. Men hundra spänn stycket för så fina tröjor är inte farligt i sig, måste jag säga. Nu väntar vi bara på leveransen i 1-3 veckor då. Pff.

De snitsiga titlarna på tröjorna är "Damn Scientists" och "Imposter". :D

Etiketter:

6 Åsikter

Blogger Anna Nio:

Vilken menar du, den med skeletten? Den skulle passa båda rent stilmässigt, ja. :D

16:02  
Blogger myra:

Finfina tröjor!

22:19  
Blogger Anna Nio:

myra: Yus, I like. :) Jag passade på att handla då de har halva priset liksom, annars kommer jag mig aldrig för. Jag är rädd för att beställa saker på nätet, som värsta pangchisen (omöjligt tal-ord att stava till, argh!). :D

Elin: Rätt så, just! :D

00:41  
Anonymous Anonym:

Hihi, roliga tröjor är skoj. Själv köpte jag nyligen en tröja föreställandes en riddare till häst som säger "NI"! Helt obetalbart roligt för oss pythonfrälsta...:)

Den sidan har f ö sjukt mycket dator,hacker och nörd-relaterade tröjor..:)

www.jinx.com

14:49  
Blogger Anna Nio:

Erik: Aaah, jag har sett den sidan förut, och jag minns att jag reagerade på en "Ni"-tröja, haha. :D

Du måste börja kolla in threadless.com tycker jag, de har väldigt mycket olika tryck. Man gillar inte alla förstås, men rätt många är riktigt najs. Kan tänka mig att du skulle gilla det här till exempel. :D

19:00  
Anonymous Anonym:

Hahaha, wicked! :D

11:51  

Skicka en kommentar

<< Home