28 oktober 2006

Stackars Linda

JÄVLA SKITSVERIGE!

Etiketter: ,

7 Åsikter

Blogger karro:

ja vad jävla orättvist. USCH. folk har ju fan ingen hörsel.

13:25  
Blogger Anna Nio:

Ja! Piss! Men jag håller mest på Markus, så så länge han inte åker ut kan jag fortsätta följa programmet utan att bli (helt) galen. Jag tippar på att han och Danny möts i finalen. :)

13:46  
Anonymous Anonym:

efter den massakern på "Heroes"
hoppas jag vi slipper se mer av Linda!

19:29  
Blogger Anna Nio:

Hm, anonyma inlägg är lite tråkigt att svara på, men jag tyckte att hon gjorde en bra och egen version av låten (och jag gillar Bowie), och jag tycker VERKLIGEN inte att hon gjorde sämre ifrån sig än Cissi eller Johan. Usch.

01:58  
Blogger Dallerberg:

Jag har inte hört henne sjunga men hon ser ju helt jävla dum i huvudet ut så hon FÖRTJÄNAR säkert att åka ut!!!!!!! :D

01:27  
Anonymous Anonym:

Hon var en av de sämre, även fast jag nog tycker att Johan är ännu sämre....

05:40  
Blogger Anna Nio:

Näää, ni är ju inte kloka! LA LA LA LA, jag lyssnar inte. :D

10:51  

Skicka en kommentar

<< Home