08 november 2006

Ordfront or not?

Jag blev just uppringd av nån snubbe på Ordfront som hade ett studenterbjudande på prenmeration i ett år att erbjuda. Är Ordfront nåt att ha, är det nån som har koll? Jag prenumererade motvilligt för sex år sen, eftersom ett medlemsskap i Ordfront resulterade i en hälften så dyr Arvikabiljett, d'oh. Men då orkade jag aldrig läsa tidningarna, trots att det kunde vara intressanta ämnen som berördes. Nuförtiden är jag dock mer intresserad av den typen av litteratur i allmänhet, och av samhällsrelaterade artiklar som jag vill minnas att det fanns i tidningen då i synnerhet.

Jag är barnsligt förtjust i att ha en tidningsprenumeration löpande, det är roligt att vet att man åtminstonde en gång i måndaen får rolig och efterlängtad post liskom. Så jag provprenumerar på sånt som jag tyckt varit roligt på senaste. Men jag har gått från Cosmo till Hus & Hem till potentiellt Ordfront på samma år. Intressant. :D

Etiketter: ,