09 november 2006

27

This is it. Än känner jag ingen skillnad, får återkomma om det senare.

Etiketter:

10 Åsikter

Anonymous Anonym:

GRATTIS min älskade 27-åring!

Den murriga småkalla November lyser upp och blir fantastisk när det blir den nionde dagen: din födelsedag!
Denna dag för 27 år sedan kom du till världen snabbt som en champagnekork flyger! Fantastisk dag att minnas.
Hoppas att din dag blir mysig med många kramar och presenter.

Tusen pussar o kramar!

08:10  
Blogger Dallerberg:

Wooooohoooooo! Grattis! :D Men jag tyckte nog 27 var rätt menlöst att fylla.. jag kände ingenting! Allt efter 25 känns tråkigt rent åldersmässigt, nu går man liksom bara och väntar på 30 :)

Men jag ska iaf GENAST gå ut och försöka hitta en present :D för du kommer väl hit till stan "snart"? :D

10:27  
Blogger Anna Nio:

Mamma Haha, champagnekork, tack snälla. Hoppas du ringer och grattissjunger också bara, det gillar jag så mycket. :)

Marre: Ja, jag kommer upp nästa lördag. :D Ooooh, present, så spännande! :D

11:31  
Anonymous Anonym:

Jag kom på att jag glömde berätta för dig om drömmen jag hade i natt. I korthet gick den ut på att jag skulle åka till Göteborg för att hälsa på dig, och att jag samtidigt ABSOLUT inte fick glömma att ringa och gratta dig under resans gång. Typ var femte minut tänkte jag att, "ja just ja, jag måste ringa syster och gratta henne". Andra roliga saker i drömmen var att Göteborg enligt mitt undermedvetna tydligen är en gotisk stad till synes designad av H.R Giger! Maffiga katedraler och broar fanns det iaf när jag kom dit. I en av katedralerna drömde jag att en katt bet mig i tårna, då frågade jag katedralvärden om de hade huskatt, ja här är den blev svaret. Givetvis var det lille Vidar som huggit husse i tån eftersom han ansåg att den inkräktade på hans sovterritorium! Hahaha! :D

Grattis än en gång!

:D

11:45  
Anonymous Anonym:

jag tyckte 27 var kul att fylla...26 var ju rätt menlöst men 27 är man närmare 30 men ändå inte där än, vilket är koolt hehe :)

18:26  
Blogger karro:

ooohh grattis! *kasta konfetti på*

18:39  
Anonymous Anonym:

åh hurra för dig anna :D

18:44  
Anonymous Anonym:

grattis, grattis, grattis!!!

Välkommen till oss över 27, du är mkt välkommen ska du veta hjärtat!

Kram!

21:05  
Blogger Anna Nio:

Tack så mycket allihop, jag blir alldeles varm i hjärtat av gratulationer. :) Stora kramar till er alla! :D

22:09  
Blogger Anna Nio:

Erik: Och ja, det var en rolig dröm, glömde kommentera det bara, haha. :D

12:44  

Skicka en kommentar

<< Home