12 november 2006

Den allvarsamma leken

Test lånat från Myran.

HAR DU VARIT KÄR I EN BÖG?
Ja, vi var tillsammans i säkert uppemot ett år totalt sett, men det framkom inte förrän i efterhand för honom själv att han var lagd åt ett helt annat håll. :D

HAR DU VARIT KÄR I EN MER ÄN TRE ÅR YNGRE PERSON? Definera kär? Nån kändis har jag nog kärat ned mig i på nåt sätt, men ingen riktig människa i alla fall.
HAR DU VARIT KÄR I EN MER ÄN SJU ÅR ÄLDRE PERSON? Återigen en kändis i så fall - Gary Oldman, Harrison Ford, Marlon Brando, James Dean. Listan kan nog göras lång.
HAR DU VARIT KÄR I EN LÄRARE (OBS VILKEN I SÅ FALL)? Nej, men jag tyckte att en lärare på filmgymnasiet var lite het på nåt konstigt sätt. Han var väldigt arisk och blond och jag tror han hette Arvid. Ganska osexigt namn.
HAR DU VARIT KÄR I EN KLASSKOMPIS? Ja, till exempel min pojkvän Patrik i fyran. :D
HAR DU VARIT KÄR I EN KÄNDIS (OBS VILKEN I SÅ FALL)? Återigen så tycker jag att "kär" känns som fel ord, men visst, jag var kär i Johan Widerberg, Glenn Quinn, Jocke Berg och Axl Rose i tidiga tonåren, och det är väl då man har som svårast att se skillnaden mellan en kändiscrush och en verklig känsla.
HAR DU VARIT KÄR I EN VEGAN? Inte vad jag vet.
HAR DU VARIT KÄR I EN VEGETARIAN? Inte vad jag vet.
HAR DU VARIT KÄR I EN KÖTTÄTARE? Jopp.
HAR DU VARIT KÄR I EN SOM ALLA ANDRA OCKSÅ VAR KÄRA I? Oh ja. Jag var kär i Krille i min högstadieklass och han var det nog fler som gillade. Han var tuff och boxades och var hip hop innan hela världen var det. Jag frågade chans men han sa nej, efter mycket funderande. Sen var jag kär i Lasse större delen av högstadiet och fattade nog inte att han gillade mig med. Han var Snygga Killen I Klassen, fast han var både snäll och trevlig, så där sumpade jag allt min chans, jävlars! :D
HAR DU VARIT KÄR I NÅGON FRÅN ETT ANNAT LAND (OBS VILKET I SÅ FALL)? Nä, inte om det inte är kändisarna det gäller.
HAR DU VARIT KÄR I NÅGON SOM SA ATT DEN EJ VAR KÄR TILLBAKA? Det är nog bara Krille som ratat mig så. :D
HAR DU VARIT KÄR I EN INTERNETKOMPIS? Ja, tre stycken faktiskt, däribland min nuvarande man. Vi träffades på Helgon och numera bor vi ihop och jag droppar indiskreta kommentarer om att jag vill föda hans barn, haha. :D
HAR DU VARIT KÄR I EN NARKOMAN? Ja, det var bögen. En troubled soul indeed.
HAR DU VARIT KÄR I EN SLÄKTING (OBS VILKEN SORTS I SÅ FALL)? Lyckligtvis inte. :D Aunts and uncles are safe.
HAR DU VARIT KÄR I ETT SYSKONS KOMPIS? Nä, min bror hade inte så himla heta polare tror jag.
HAR DU VARIT KÄR I EN FUNKTIONSHINDRAD? Haha, nej.
HAR DU VARIT KÄR I EN POPPARE? Tror inte det. Shoegazing tänder inte mig.
HAR DU VARIT KÄR I NÅN SOM INTE VAR POP? Ja.
HAR DU VARIT KÄR I EN DEPRIMERAD? Är det ens möjligt att svara nej på den här frågan? :D
HAR DU VARIT KÄR I EN KOMPIS POJK/FLICKVÄN? Nix pix, jag är en bra kompis jag.

Etiketter:

2 Åsikter

Anonymous Anonym:

Får jag länka till missy?

22:18  
Blogger Anna Nio:

Ja tack madame, gärna. :)

23:51  

Skicka en kommentar

<< Home