16 november 2006

Ekvation

Snygg + varm [om fötter] = osannolik och omöjlig i kvadrat. Jag blir så trött. Jag kräver vattentålighet, komfort, värme och inte skitfult yttre. Några tips?

6 Åsikter

Anonymous Anonym:

Finns tyvärr inga sådana skor. Den som uppfinner det blir nog rik. Det verkar finnas en viss diskrepans skomakare vs det riktiga folket nu för tiden.

12:54  
Blogger Anna Nio:

Anonym (vem är du?): Jag vet, men jag tänkte att man kunde få ett halvdant tips i alla fall. :P Åtminstonde ett par skor som inte är strykfula och svindyra kanske?

13:16  
Blogger karro:

du kräver det omöjliga anna. det är helt och totalt omöjligt att hitta ett par skor som uppfyller alla dina krav. det är bara att välja: ful eller bekväm!

19:57  
Blogger Anna Nio:

Haha, jag veeet. :D Men alltså, det som stör mig är att om det ska vara VARMT så är det alltid typ mocka eller tyg som yttre tyg, det är ju opraktiskt, tål inte väta alls! Jag kan tänka mig att köpa skinn- eller pleather-liknande skor som är fodrade, men jag har bara hittat ett par som motsvarar detta, och de är förstås slut. :(

22:18  
Blogger Dallerberg:

Jag köpte ett par Goretex-kängor från scholl som är så jävla sköna att man nästan gråter :D de är inte asfula heller, men de var inte så billiga iofs. 800 spänn på rea.. men annars brukar scholl faktiskt ha schyssta skor och ibland har de rea så de kostar ungefär som vanligt. Det är ju bara kärringar som handlar där men vi har ju redan konstaterat att det är just kärringar vi är :D

00:59  
Blogger Anna Nio:

Haha, ja för fan. Jag är skeptisk mot Goretex men jag kan ta mig en titt. :)

10:44  

Skicka en kommentar

<< Home