08 januari 2007

Dagens #1

Dagens irritation: Att min näsa viner och visslar ever so slightly när jag ska sova. Det hörs bara för mig, men det är tillräckligt.

Dagens glädjeämne: Har äntligen fått ett pass på jobbet. Inte förrän den 17:e visserligen, men hey, it's money!


Dagens undran:
Varför vill folk ha kläder på sig när de sover? Usch så obekvämt. Okej om det är kallt, men då tar jag hellre dubbla täcken eller en filt. Kläder? Galenskap.

Dagens värsta: Jaha, inga pengar från CSN förrän den NITTONDE. Så bra. Johan har minus flera tusen på sitt konto och jag har tvåhundra. Kul månad.

Dagens uträttande: Jag har inte uträttat nåt än, och allt jag trodde att jag skulle göra är lagt på is. I helgen har jag dock torkat ur hela filmyhyllan och alla filmer, samt numrerat och katalogiserat alla inspelade band i dubbla listor - en baserad på numreringen och en alfabetisk. Feels good. :D Har även designat om bloggen, men är osäker på om det funkar just nu. :O

Dagens låt: "Anything, Anything" med Limp Bizkit. Jag vet, LIMP BIZKIT? Men jag lovar, den är riktigt bra och det låter inte alls som dem. :)

Dagens bild: The Animals.

Etiketter: ,

5 Åsikter

Blogger Johan:

Vafan, var Spock med i The Animals?!?!?!

15:35  
Blogger Anna Nio:

Ameh, det är Eric Burdon, han är britt och kan inte hjälpa att han är skitful. Han sjunger som en gud i alla fall. :D

17:09  
Blogger karro:

fan vi är också aaaspanka. bleh!

håller med om sova med kläder-grejjen. helt skumt, det är ju jätteobekvämt.

18:44  
Blogger Anna Nio:

Karro: Januari är jämte december årets värsta månad, usch.

Ja, jag bara trasslar in mig och så skaver det överallt, inte klokt. :D

19:42  
Blogger Anna Nio:

Andreas: Hahaha, jävlar, du har rätt. Nånting luktar fisk! :D

12:48  

Skicka en kommentar

<< Home