10 januari 2007

SNL



Hahaha, det här är så otroligt roligt. Jag tackar Johans kompis Mattias för att han förgyllt min dag med detta. Och ja, den blonde killen är Justin Timberlake. :D

Etiketter:

7 Åsikter

Anonymous Anonym:

Haha, nu vet jag vad Mia skall få i födelsedagspresent! :D :D :D

05:26  
Blogger Anna Nio:

Hahahah, gött! "Every single holiday - a dick in a box!" :D

12:13  
Blogger Maria:

Ha ha, fantastiskt rolig verkligen :D. Så äcklig.

13:05  
Blogger karro:

hahaha gud vad jag skrattade. :D

16:52  
Blogger Anna Nio:

I knooow, den är så underbar! De har en sån tacky 80-talslook över hela grejen också. :D:D

22:09  
Blogger karro:

ja jag tänkte genast på david silver och color me badd haha.

12:31  
Blogger Anna Nio:

Karro: Ja, hahaha! Verkligen rätt. :D

14:07  

Skicka en kommentar

<< Home