19 juli 2007

Filmcitat #2: facit

Well, jag får anta att intresset för den senaste citattävlingen är över, så jag får väl presentera de som ni inte lyckades knipa den här gången. Jag får erkänna att femman var väl i stort sett omöjlig att knäcka om man inte är ett Russ Meyer-fan av stora mått, eller om man, som jag, råkat se just denna relativt obskyra produktion. Lysande citat, dock. :D

2. "Look for something unusual. Something hard." - "Universal Soldier"

4. "People should cut off more heads. Chop, chop. Blood everywhere. Makes you proud to be queen." - "Alice i Underlandet"
5. "I don't like chicks messing with chicks. It's not American." - "Harry, Cherry & Raquel"
8. "Forlorn, I will wander the earth by myself - thinking of you. And pausing occasionally to have the sex with the skullses. Heh-heh." - "Addicted to Love"
9. "It's just like working in a fish-market. Except you don't have to clean and gut fish all day." - "UHF"
11. "Neighbors? What neighbors? In twelve years in Los Angeles, have you ever seen a neighbor?" - "Döden Klär Henne"
19. "Hey, how do you spell Del Rio?" - "Rocky"


Anyway, jag fläskar på med en till tävling, keep guessing, folks.

Etiketter: , , ,