01 augusti 2007

Seriös lista

Jag har:

[x] hittat den här listan på ICA
[x] betalt mer än 25:- för den
[ ] en kompis som har härmat min lista
[x] tittat på ost
[ ] skjutit en tjur för att imponera på min kusin
[x] önskat att jag sjkutit en tjur för att imponera på min kusin
[ ] bakat bröd utan mjöl
[ ] sett min urinblåsa från insidan
[x] tittat på alla vi barn i bullerbyn
[x] köpt en trisslott och förlorat
[x] ätit en halv pizza
[x] knutit skorna
[x] varit full
[x] varit full mer än 10ggr
[ ] varit full mer än 100ggr
[x] tappat räkningen över hur många gånger jag har varit full
[ ] tagit mitt förnuft till fånga
[x] borstat tänderna med flit
[x] tittat på en film
[x] tittat på en film till
[x] blundat i mer än 60 sekunder
[ ] åkt båt utan att det kittlades
[ ] navelludd
[x] borstat tänderna med en filt
[ ] fått en gaytiding
[x] gjort bort mig
[x] gjort ner mig
[ ] förstått handlingen i ”Nussekudden”
[x] puttat min kompis
[x] krupit en stund
[x] dött på scen
[ ] köpt en puffra
[x] tindrat med ögonen
[x] Just gjort narr av en massa människor med fånig presentation

Jag undrar mest vad "Nussekudden" är för nåt tror jag.

Etiketter: ,

3 Åsikter

Anonymous Anonym:

Det var en bok av Gunna Grähs, om en man som inte kunde skiljas från sin snuttefilt, som var en kudde som han kallade för nussekudden. Trots att han blev tonåring, sedemera vuxen och gift följde Nussekudden med överallt.

23:21  
Anonymous Anonym:

Oj, Gunna Grähs var visst illustratören.
http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9177127943

14:50  
Blogger Anna Nio:

Hm, det låter svagt bekant, men jag kan inte påstå att jag minns att jag skulle ha läst den ändå.

15:34  

Skicka en kommentar

<< Home