27 juli 2007

Misch-masch

Så här gör du:

Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast
Hejsan, jag heter Eleonora Nordin och bor på Lilla Torget.
Jag är 61 år och jobbar som rallare åt inlandsbanan.
På min fritid gillar jag att kallprata med inavlade svenssons med mina 4 barn.
Jag har turkos hårfärg och blåa ögon.
Jag brukar lyssna på rave och när jag inte gör det lyssnar jag på Soulsavers.
Haha. Jag fick fuska på farfars yrke, jag har faktiskt ingen aning om vad han gjorde, så jag tog farfarsfars yrke istället.

Etiketter:

4 Åsikter

Blogger Dallerberg:

*sno*

01:59  
Blogger Anna Nio:

*snorar*

02:08  
Blogger Johan:

Lars-Magnus Kronbäck heter jag. Kommer gör jag från förtjusande Gråberget och är blott 76 vårar ung. Jag anförskaffar mitt uppehälle genom finsnickeri.

På min fritid uppskattar jag att brusa upp mig framför TVn när mitt favoritlag spelar.

Mina förtjusande 5 fem barn har flyttat hemifrån och bildat egna bon nu. Men ibland hälsor dom på hos papsen.

Håret blev kvar i senaste kalhygget jag jobbade på, brukar jag skoja. Men på mina bruna (med några vita strån) avslöjar vad jag haft för hårfärg.

Numera lyssnar jag mest på radion då benen inte bär mig till danspalatset längre. Annars lyssnar jag mest på sånt jag glömt namnet på!

[Nu berätta Anna att jag gjort fel :( Skulle visst kopiera texten rakt av, men vad är DÅ det roliga med det?]

02:33  
Blogger Anna Nio:

Johan: Och du glömde ögonfärgen, dessutom! Det roliga är att det blir så KRÄJSY när man skriver in alla sakerna på 'fel' ställen och så. Änna!

11:55  

Skicka en kommentar

<< Home