18 december 2007

A eller B?


Vilken är egentligen snyggast? Är snart uppe i 8 mm i töjningsprocessen men har inte bestämt mig för vilken tunnel jag vill ha när jag är uppe i 10-12 sen. Den vänstra är billigare (475:-) men den högra (675:-) glittrar ju mer å andra sidan. Rösta på er favvo, peaps! Den med lite glitter är A och den med mycket är B, aight?

Etiketter: , ,

9 Åsikter

Anonymous Anonym:

...så vi skall rösta på den med liiiiite diamanter på eller den med meeer diamanter på! *låter som kermkit* Vart har den med meeeest diamanter tagit vägen då? ;)

05:22  
Anonymous Anonym:

Kermit, givetvis, inte Kermkit! *bankar sig själv*

05:23  
Blogger Madde (maddepladder):

Tycker B va finast men ibland får ju priset avgöra, vad skiljer det i pris? A va ju jättefin också.

12:55  
Blogger Anna Nio:

Erik: Haha, you said Kermkit! Den med mest diamater är nog ganska ful, så vi väljer mellan dessa tu.

Maddepladder: 475 vs 675 spänn ligger de på.

13:36  
Blogger carcerii:

Jag hade själv valt B :]

17:49  
Anonymous Anonym:

Jag gillar A mest, less is more :D

18:37  
Blogger Sofia:

jag säger more is more så det är lätt B som är snyggast! :D

22:54  
Blogger SaraMy:

Jag har A om du inte redan har köpt någon, så kan du få köpa den till halva priset av mig om du vill? ;D jag har tagit ut min serru!

17:41  
Blogger Anna Nio:

SaraMy: Jaså, har du? Ja, jag ska klura lite på det, har inga pengar just nu och har inte töjt upp till rätt storlek än, men jag återkommer om jag bestämmer mig för den modellen. :)

17:45  

Skicka en kommentar

<< Home