04 december 2007

Southland tales

Idag åker jag till Skåne för att umgås med en ypperlig karl i en vecka!

Väl där ska jag även se ett av världens bästa band, Gogol Bordello, träffa Delle-Johan, Elina, Luppan och en tremänning jag inte sett på tio år. Och säkerligen hitta på en del annat lattjo också. :) Ska bli helt fucking lovely, trots att jag är ordentligt förkyld just nu.

Har varit på filmfestivalen, träffat en härlig människa, fått nya inneboende, pimpat mitt nya rum, och gjort en hel massa annat kul, men jag har verkligen inte kraft nog att återberätta det här, trots att jag vill. I truly do! Ska försöka göra en uppryckning efter Malmöbesöket, pråmiss!

Etiketter: , , , ,

2 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Ja RYCK UPP DIG NU :D

14:50  
Blogger Madde (maddepladder):

Trevlig resa, have fun! :-)

21:28  

Skicka en kommentar

<< Home