24 januari 2008

Jag ska va' miljonär

Ja, så är det ju, no use in denying it further. :D

Etiketter: ,

6 Åsikter

Blogger myra:

Där har du det ju, din framtida karriär! Att du inte tänkt på det tidigare, det framstår ju som helt självklart såhär när man tänker på det. Hehe ;D

21:22  
Blogger Anna Nio:

Ja, visst är det så? Solklart, solklart. :D

21:53  
Anonymous Anonym:

..jag lovar att pröjset är tip-top också! :D

11:17  
Blogger Dallerberg:

Fyfan vad kul att du äntligen kommit på vad du vill göra!!!!!

(och förresten, jag kollade inställningarna igen på min blog och alla feed är igång som de ska.. du kanske får lägga till mig igen?)

12:30  
Blogger Anna Nio:

Erik: Ja! Där sa du nåt! *gnuggar händerna likt von Pluring*

Slankan: AJ LR HUR+1++1+1+???

Men jag tror jag kom på det, du gjorde den intivte only, det är därför. Jag tog bort den från min iGoogle-sida (där man som sagt kan lägga till de bloggar man brukar läsa, så ser man när de är uppdaterade bara genom att ha den sidan uppe), och när jag skulle lägga till den igen så gick det inte. Så nu måste jag komma ihåg att kolla på den ändå, vilket jag garanterat kommer glömma! :O

14:33  
Blogger Dallerberg:

Oh no!!11 Men det är ingen större förlust, jag skriver inte så mkt just nu :D

13:21  

Skicka en kommentar

<< Home