16 september 2005

Three times a lady


Oh, jag vill ju bara ha vackra kappor, damiga klackskor, tjusiga hattar, nätta väskor, och knälånga kjolar! Jag petar in det som ännu ett starkt tecken i Vuxenhetsmappen. Hoppas att jag kommer ha råd i vinter och nästföljande säsonger att njuta lite mer av livet, istället för att sitta hemma och suga på ramarna (höhö, nej, jag skrev ramar och inget annat!). Jag menar, ett biobesök, en god restaurangmiddag, en kort resa eller en ordentlig vinterjacka är väl inte för mycket begärt egentligen? Jag är ju för fan inte sexton längre, jag måste få leva ett drägligt liv som vuxet kvinns!

Ett annat tydligt tecken på både kvinnlighet och ekonomisk sturskhet måste vara att jag just beställde en provprenumeration på Cosmo, haha :D Man fick 4 nummer för 98 spänn med Studentkortet. Hey, klart tjejen ska få lite glamour i brevlådan :D *LER OCH GLITTRAR*

Hoppas att jag har råd med den prinsessrosa ullkappan från Top Shop snart, och hoppas att den då finns kvar i min storlek. Hittar såklart ingen bild på den, men den är knälång och har ljuvligt rosa fluff på kragen, väldigt 60-talschic. Please, please, please, let me get what I want!

Och fatta hur löjligt snygg den här vore under den rosa kappan, F-A-T-T-A! :O