30 oktober 2005

En till


Namn: Anna Banana Eleonora Rullgardina Nykvist.
Född: Lyckligtvis. Av min mor, actually. Uppsala Akademiska was the place to be 1979.
Stjärntecken: Skorpa.
Hårfärg: Vem vet?
Ögonfärg: En grönaktig historia.
Längd: Inte alls tillräckligt mycket.
Kroppsform: Mänsklig och tanig.
Senaste inköp: Två linnen från H&M, tygros för håret, julgranskula, strasshårnät, HEMLIGA presenter och kanske nåt mer som jag glömt.
Kall favoritdryck: Vatten.
Varm favoritdryck: Hot cocoa.
Snällast denna vecka: Vet inte, ingen särskild direkt. Ingen har varit särskilt elak heller.
Säger ofta: "Det är ju som..." och så jämför jag med nåt. Alt.: "Jag hatar...", eller "Ameh!"
Saknar du någon nu? LENA? :(
Hur ofta är du på Internet? Konstant.
Gillar du dokumentärer? Ja, men långt ifrån alla ämnen är ju intressanta.
Nån jag stör mig på: De allra flesta retar gallfeber på mig, faktiskt.
Tråkigaste ämnet: Skolmässigt vet jag inte än, förr i världen var det en strid på kniven mellan matte och alla NO-ämnen.
Roligaste ämnet: Engelska och bild. Återigen för länge sen.
Jag får ont i magen: Av det mesta.
Om jag var döende skulle jag: Dö? Skjuta heroin och annat junk, råna en bank, ha ihjäl hemska människor, ta en springnota på ett fancy hotell, säga precis vad jag tycker och tänker så fort det faller mig in, engagera mig i ett slagsmål, och ha en trekant. Inte allt på en gång, helst.
Senast sedda filmen: "Notting Hill" gick just på TV. Senaste på bio var "Kalle och Chokladfabriken".
Tivoli eller djurpark: Men tivoli för Guds skull!
Favoritsällskapsspel: TP. Även Rappakalja äger.
Så vad händer ikväll? Jag går och lägger mig, lattjo lattjo.
Hemma eller borta? Hälsa dem där hemma.
Bio eller video? Bägge har sina för- och nackdelar.
Fotboll eller hockey? Konståkning.
Bush eller Hamas? Nixon kanske? :D
Hund eller katt? Kattskatt.
Plugga eller jobba? Plugga. Helst utan tentor och kurslitteratur. :D
Naken eller påklädd? Välklädd bland folk, skönt klädd ensam, naken i sängen.
London eller New York? London calling.
Fotbolls-VM eller Roskilde? Arvika.
Sällskapsspel eller tv-spel? Sällskaps - det hör man ju direkt att det låter trevligare. :D
Oasis eller Blur? B-L-U-R, 'cause he's naughty by nature!
Sy eller snickra? Vi ska sy och vi ska sticka.
Café eller ölhak? Kafé med k, eftersom vi bor i Sverige.
Danmark eller Norge? Norrmän förstår jag vad de säger, och det låter dessutom roligt, så. There you go, akkurat.
Legalisera cannabis eller den svenska linjen? Jag vet faktiskt inte.
Barn nu eller aldrig? Those are my options? :D Ja, nu får jag väl säga då.
Varg eller björn? Näsbjörn. :D
Våning eller villa? The penthouse, ooh!
Nyår eller midsommar? Höst.
Monarki eller republik? Republik. Nej till opererade tyskor och analfabeter som representanter.
Fysik eller historia? Historia förstås. Fysik är ju döden i grytan.
Idrott eller teater? Sport är mord, teater är kul.
Hejdå! BYE EVERYBODY!

Etiketter: