04 november 2005

Yes!

Jag har hittat en ny resväska! Samma modell som min gamla som blev stulen, fast lite annorlunda, och i grått + svart istället. Ärligt talat så var den faktiskt fulare än den gamla gröna, men strunt samma, det är en bra och praktisk väska, som håller i 10 år. På riktigt. :D

Annars så har jag haft lite panik över skolan på sistone. Har känt "men det här vill jag kanske inte göra", och "jag kommer aldrig fixa hela den här utbildningen". Men så var det en superbra dag både i torsdags och igår, nya kursen verkar skitbra, nya seminarieledaren verkar astrevlig, och jag känner att jag trivs jättebra med klassen. Så så så skönt! :) Glad! :D

Imorgon kommer min darling Ål och leker, har saknat henne sååå mycket. Don't ever leave me again! :D

1 Åsikter

Anonymous Anonym:

I'll never leave you again! Inte tommy heller :D

00:34  

Skicka en kommentar

<< Home