17 december 2005

Girls just wanna have fun

I helgen är fina Paddan Andrea här, och då ska vi passa på att ha en hejdundrande tjejkväll i afton, tillsammans med Ella och Elin förstås!

Vi ska försöka hinna med följande:

sextestande i tjejtidningar (från 90-talet, för den rätta känslans skull).
killsnack (muy importante).
använda papiljotter, våffeltång, eller locktång. Tjusig ska man ju vara.
måla tånaglarna och ha bomull mellan tårna.
testa sminkstilar (helst på varandra :D).
lyssna på brudmusik och sjunga med, helst mima med hårborstar som mikrofoner också.
ha på ultimata chickflicks i bakgrunden/kolla på aktivt om vi så önskar.
blanda cosmopolitans och apple cosmopolitans.
ha ansiktsmasker.
gurkskivor på ögonen.
klaga på våra kroppar/berömma varandras, men man får berömma sin egen eller andras om man vill, girl power!
i brist på sexig-mamma-garderob så kan vi prova mina kläder och skor och gå omkring och modellposa i.
allmänt tjejsnack!
kuddkrig! :D
leka anden i glaset, sanning och konsekvens (utan kosekvens helst), och andra dumma lekar.
spela ”Tjejsnack”-spelet.
berätta spökhistorier.
övernattning i samma rum, under högljutt fnittrande.

Hoppas vi hinner med allt. :D Dessutom ska vi göra fajitas och krubba på först av allt. Yum.

3 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Åh, vad roligt det låter. Om jag hade varit med hade jag kunnat vara den obligatoriska tjockisen med finnar som egentligen inte fick vara med men vars mamma ringt din mamma och tvingat :D

Och sen under kvällen när jag bryter ihop för att jag är tjock och har finnar så gör ni en makeover på mig så jag blir skitsnygg :D:D

Jag har iofs inte glasögon men mina minipiller ger mig så förbannat mkt finnar att det kanske räcker :D

12:42  
Anonymous Anonym:

Hahaha, ja, det borde vi ha gjort! Nästa gång får du se till att vara här. :D

Jag tycker aftonen blev mkt lyckad. :) Synd att du inte hann ha ansisktsmask dagen efter, Elin. Det var faktiskt skönt när man sköljt bort den (fast den såg ut som kräks, hu).

13:08  
Anonymous Anonym:

Ja, vi hade banan, avokado, olivolja och citron. Såg äckligt ut och kändes äckligt at ha på, men var skönt när man väl fått bort det. Huden höll sig återfuktad i minst ett dygn, så att det verkligen kändes skillnad alltså. Rätt koolt. :)

20:54  

Skicka en kommentar

<< Home